V KS-Europe víme, že dobré vztahy mezi kolegy je potřeba pěstovat a náležitě opečovávat. V práci i mimo ni se snažíme udržovat příjemnou atmosféru. Pro naše zaměstnance a jejich rodiny pravidelně pořádáme volnočasové akce, na kterých společně sportujeme, jíme, pijeme a bavíme se. Věříme, že spokojenost v osobním životě se přenáší i do práce a naopak.

 

Vánoce jsou nazývány jako „svátky rodiny“. Obdobně idylicky zní přízvisko svátky klidu a míru. Ale naplnit tyto přívlastky je mnohdy velmi obtížné, dnešní zrychlený způsob života plný stresu, pronásledované pocity perfektní 100% přípravy, naplnění přání našich nejmenších, vymýšlení a shánění dárků, hrůza z nabrání kil navíc. Pojďme si advent a vánoční svátky společně s rodinou užít a naplnit poselství Vánoc.
Podzim skrývá mnoho klenotů, které mohou pozitivně ovlivňovat naše zdraví. Kořeny rostlin jsou ideálním příkladem. Rostliny před zimou stahují svoji sílu zpět do kořenů, aby přečkaly zimu a právě na podzim obsahují nejvíce blahodárných látek. Procházka alejí stromů, namalovaná samotným umělcem podzimem, sama o sobě působí kladně na náš organismus. Avšak při této cestě si nasbírejme pár kaštánků, tedy lesklých hnědých semen stromu jménem jírovec maďal, která se po staletí používají v lidovém léčitelství. V neposlední řadě se mnohým z nás pojí ke slovu podzim houbaření, i mezi houbami lze nalézt opravdové klenoty.
Houbová sezóna je v plném proudu a s ní spjaté období klíšťat. Tito drobní a na první pohled nenápadní jedinci přenášejí velmi závažná onemocnění a mohou nám tak natrvalo ovlivnit kvalitu života. Jak zajistit správnou prevenci? Co dělat a nedělat při styku s klíštětem?
Léto a slunce k sobě neodmyslitelně patří. Máme dobrou náladu, užíváme si tepla u vody, máme radost z opálení, obvykle v těchto měsících trávíme svou dovolenou. Každá mince má však dvě strany. Slunce a jeho životodárné paprsky mohou pro naše tělo znamenat i nebezpečí. Na co si dát pozor a co naopak nepodceňovat? Není na škodu si zopakovat základní zásady zdravého pobytu na slunci.
Plavková sezóna je tu. Neustále v sobě řešíte, že byste chtěli shodit nějaké to kilo navíc? Jdete do schodů a zadýcháváte se? Necítíte se komfortně ve svém těle? A sportovní aktivitu z časových nebo jiných důvodů nestíháte? Nebo Vás to prostě nebaví? Máme pro Vás řešení.
Plavková sezóna klepe na dveře, pohybu máte dostatek, jezdíte na kole, chodíte do posilovny či běháte, propotíte tričko, ale vaše kila stagnují a hubnutí je v nedohlednu? Kámen úrazu je v tepové frekvenci, věřili byste?
Měsíc květen patří letos už podeváté všem, kdo do práce vyrazí na kole, koloběžce, bruslích, případně pěšky. Celorepubliková výzva Do práce na kole, do níž se zapojilo i KS-Europe, má jednotlivce i celé pracovní kolektivy motivovat k tomu, aby vyměnili auto za bezmotorový dopravní prostředek a udělali tak něco pro své zdraví i pro své okolí. Co za trendem stojí a co je cílem? Na to odpovíme v nejnovějším článku.
Zrak máme jen jeden a měli bychom se k němu chovat mnohem lépe než doposud. Také proto v KS-Europe pořádáme v rámci Dnů zdraví preventivní měření zraku. V následujícím článku si probereme, jak můžeme zhoršení zraku předcházet po celý rok.
Spánek všichni bereme jako naši biologickou povinnost, podobně jako dýchání. Avšak zásady správného spánku zná jen málokdo, přitom by se měly – s ohledem na zdraví – přinejmenším učit ve školách. Vzhledem k tomu, že na první jarní den, tedy na 21. března, připadá i Mezinárodní den zdravého spánku, neuškodí si tyto zásady připomenout.
Detoxikace organismu. Zní to složitě a náročně, ovšem ve skutečnosti jde o poměrně jednoduchou proceduru, při které je ale nutné dodržet několik základních věcí. Při zmínce o „detoxu“ by měl přitom zpozornět asi každý, kdo se například občas potýká se stresem, jí nezdravě nebo nedodržuje pitný režim. V těchto i v dalších případech se v těle usazují toxiny a organismus se překyseluje. Člověk se pak cítí ospalý, rozbolavělý, má potíže se zažíváním. Jak se toho vyvarovat, s tím vás seznámíme v našem článku.